Gå til innhold

Årets julekort-tabbe eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid sendt "kjøpe-julekort" hvert år, og i år bestemte jeg meg for ¨sende julekort med alle barna på. Pyntet dem med nisseluer og røde kinn - bare velstand he,he..;)

Ville også ha hunden vår med på kortet for det er jo så koselig;)

 

Ble veldig fornøyd med bildet, smilende barn og en hund som ser ut som han smiler med et fårete uttrykk og tunga ute.

Bestilte bildet som julekort på nettet og var riktig så fornøyd med meg selv og bare gledet meg til å sende dette til venner og familie.

 

Men.... om kvelden ville jeg bare nyyyte bildet litt. Og gjett hva jeg så!!?? Joda, den rosa skinnende luren til bikkja med det fårete blikket!!!

Har vist bildet til noen i familien og de holder jo på å le seg ihjel!!!

 

Har bestilt ganske mange så hva gjør jeg? Klistrer et stjerne-klistermerket over eller sladder det? Huff, må le bare jeg tenker på det. Kanskje må jeg bare klippe vekk hele bikkja stakkar!

Hi,hi..

 

Tips mottas med takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha...noe må du gjøre, tenk om det er noen sarte sjeler som får det koslige bildet....

en stjerne hadde nok vært passende ja, og tar vedkommende det bort,så er de ikke så sarte,bare nysjerrige...hehe....

Skrevet

*ler så jeg holder på å hoste ut en lunge*

HAHAHA!

Bikkjelure er jo bare sååå lekkert også da.

 

Men jeg ville ha fiksa det med et god-jul klistremerke =)

Skrevet

Ha, ha bra det ikke er så mange sarte sjeler i familien min da :)

Lurt med klistremerke ja, da blir det jo som en julekalender med luke...hi,hi..

 

 

Skrevet

hehehe, mått ele godt nå ja! ;)

 

Fest på et stjerneklistremerke som sladd du;) hihi, de skjønner nok hvorfor, men er jo noe å le av da;p

Skrevet

hehe! Julemusa sin idé var ikke dum - det synes jeg du skal gjøre.

Skrevet

Ha ha ha ha:o))) Takk for en god latter på morraskvisten:-DDD

Ikke vet jeg, men hva med å sette pil?? Når første skade er skjedd mener jeg..

Skrevet

Hehehe... Sorry, men den var bare helt fantastisk! Tror mange ikke tenker over det jeg :-)

Skrevet

Fantastisk, ler enda :-)

Skrevet

HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

Hærlig!!

Enig med å sette på en stjerne ja, kommer til å bli tidenes julekort:D

Føles nesten trist at jeg ikke kjenner deg;)

Gjest irismor
Skrevet

Ler så jeg griner og hoster så jeg spyr.

 

Samboeren mente at bikkja er jo bare en mann (hannhund) så man kan jo ikke vente noe annet ;-)

 

Jeg tror jeg hadde satt på en liten stjerne og skrevet under ikke åpnes før julaften :-)

 

Du må bare bruke kortet, kommer til å skape mye latter rundt omkring.

Skrevet

Hvis du nylig har bestilt det ville jeg faktisk prøvd å få stoppet fremkallingen! Er jo ikke sikkert de har begynt å lage det enda.

Skrevet

Hehehe :o)

 

Fillern at jeg ikke kjenner deg :o) tidenes julekort...

Skrevet

Fikk litt panikk i begynnelsen ja og tenkte å gjøre det som du skriver. Men er noen dager siden jeg bestilte så det er nok allerede i produksjon. Blir bare en morsom vri på julekort i år da :))))

Skrevet

Hva med å vise fram bildet til oss? heheh;)

Skrevet

Hahahaha!! Fantastisk=)

 

Foreslår en liten stjerne som sladd, hehe det må jo bare bli det kuleste julekortet!!

Skrevet

Hahaha! Utrolig vittig!

 

Egentlig tror jeg ikke så mange hadde lagt merke til det, men det kan jeg ikke si for sikkert før du viser bildet til oss! Hehehe! Neida, men stjerneklistremerke er en god ide. ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Glimrende :D

Du får nok gå for stjerne over, synes jeg - i alle fall til folk du vet kan ta anstøt.

  • 6 år senere...
Skrevet

Denne tråden fortjener faktisk et gjensyn i disse dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...