AOerfødt<3 Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 nå ikveld for jeg har følt meg så dårlig form de siste dagene... jeg er i min 36uke.. og har de siste dagene følt meg febersyk (uten feber) og hjertebank og diare.. blodtrykket mitt var helt fint 110/80 .. har lagt på 110/60 110/70 så det er jo fint.. men så ikveld så lå protein på 3 + !! og jeg har lagt under 1 hele veien.. og min fødselslege sa til meg tidligere at jeg skulle bare ta det med ro og ikke ta sorgene på forskudd så lenge jeg lå under 2-3 ... nå er jeg REDD.. hjelper jo ikke når jeg sliter med dødsangst fra før av... uff.. noen her som har hatt sv.forgiftning? hvordan gikk det? overreagerer jeg? uff.. blir bare så innmari redd =(=( hadde spor av blod i urinen,men vet jo ikke om det har noe å si.. jeg leser ikke om sv.forgiftning.. for da kicker bare angsten inn.. og jeg kommer til å sitte å kjenne etter alle symptomene.. er små hypokondrisk =(
Nikki 75 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Hva sa de på legevakten da? De hadde nok ikke sendt deg hjem hvis de var noe som helst bekymret for at noe var galt...
AOerfødt<3 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 de ringte opp på sykehuset.. men sa at så lenge BTet mitt var så fint så skulle jeg bare ta det med ro,og få sjekka BTet litt oftere for sikkerhetsskyld.. fikk endel svar på Anonymforumet.. så ble litt mer betrygga.. ikke lett med angst og redsel for at ting skal gå galt.. så får bare håpe at alt går bra...
Bromelia Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg tror jeg haddde tingt fastlegen min i dag hvis jeg var deg... Sett deg på ringelista så får du prate med han/henne. Jeg her veldig stor tillit til min fastlegen min. Synes det er godt å snakke med noen som kjenner meg litt... Litt anderledes med legevakta liksom.
dykkedama Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 uff, skjønner din bekymring, men prøv ¨å tenke at de ikke hadde sendt deg hjem hvis de var bekymret. Prøv bare å slappe av. Tull deg inn i et pledd foran tv'n og kos deg istedet, så skal du se alt ordner seg til slutt:) lykke til
sunshine28 Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Jeg hadde svangerskapsforgiftning forrige gang. Myyyyyye vann i kroppen,høyt blodtrykk, eggehvite og prot i urinen, kvalme, hodepine osv.. d begynte i uke 30 ca med meg,og i uke 36 skulle jeg på ul og sjekke tilveksten. Hadde time 11.30 og kl 14.40 var prinsessa ute. Enda med haste ks.. men jeg gikk i 1 1/2 mnd med sv.f. Og det var av alvrolig grad. Men det jeg fikk beskjed om var at jeg skulle passe på,og ringe legevakt/lege om jeg fikk mye hodepine og kvalme.. så om du følger litt med,og heller ringer lege 10 ganger for mye enn 1 for lite,så går det her nok kjempe bra=) Jenta mi er nå 8 år og frisk og rask=) Var 2410 og 48 cm når hun kom til verden =) Kuvøse et par dager,og prematur avd i Ålesund 3dager,men ingen store komplikasjoner=) Ønsker deg masse lykketil og det her går nok så bra skal du se =) Klem
Termin 061209 Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Hei på deg. Ikke noe koselig å gå åvære engstelig. I forrige svangerskap hadde jeg en alvorlig form for sv. forgiftning som kalles Hepatose.Jeg fikk dette i uke 36. Før åprøve å berolige deg litt kan jeg si Du er heldig som er under oppfølging Hvis det skulle være noe, så er du så langt at det er ikke noe farlig om babyen skulle måtte ut nå. ( Jeg ble satt igang i uke 37 og det gikk aldeles helt strålende) De er så flinke nå, så det får nesten ikke gått galt når det gjelder sv.forgiftning i våre dager. Er du i tvil om noe eller engstelig, så ringer du på føden, de snakker med deg og du får også helt sikkert komme til en kontroll hvis du kan bli roligere av det. Lykke til så mye!! Dette går nok kjempe fint skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå