Gå til innhold

er skikkelig redd nå :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt i magen, oppforbi navlen.. det svir skikkelig.

er ikke gravid,men blir litt redd :/

hva kan det være tegn på?

noen som vet å kan gi meg svar? <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeelt umulig å svare på..

 

Om du har så vondt at du faktisk er redd så er vel en tlf. til legevakten på sin plass?

Skrevet

det er øverst i magen. ja tenkte jeg skulle ringe å høre.

tusen takk for svar snille dere <3 hi

Skrevet

Gallestein?

Du har ikke tatt hostesaft i dag, vel?

Skrevet

Drikk et glass melk eller to og se om det hjelper:) Magesyre svir i den øverste delen av magen. Over navlen, og under brystkassen. Hele veien fra høyre side til venstre. Trenger ikke gulpe, rape eller noe for å ha denne plagen.

 

Har du spist egg i dag? Eller noe som inneholder egg og i tilegg noe stekt? Kake?

Skrevet

nei jeg har ikke tatt hostesaft.

ja jeg har spist kake i dag siden jeg har bursdag:) tok et glass melk, å det er ikke så ille nå.

ble bare redd,kjenner en i familien som døde av blødene magesår.

tusen hjertelig takk for svar alle sammen :)

Skrevet

Det er nok bare en reaksjon på egg. Ikke uvanlig. Egg smaker mildt, men er et helvete når en har magetrøbbel. Jeg kan spise sterk mat(ala Mexico, og jalapenjos), men tåler ikke egg. Og det er magesyren som reagerer. Får ikke sove pga magesmerter om jeg spiser egg.

 

PepsidDuo er fast i min veske og i medisinskapet her;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...