MissMe*med*lillegutt Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 vært på 3D UL i dag ble min misstanke om at jeg er lenger på vei, enn hva ord. UL sa, bekreftet:) Ble satt tilbake 2 (!!) uker på ordinær UL, noe som tilsa at jeg fikk positiv graviditetstest 4dager etter EL.. Dette har stusset meg veldig, men ble etter ultralyden i dag satt fram 9 dager Så jeg gikk fra 27+3 til 28+5, og hopper da videre til 3.trimester Anbefaler virkelig ALLE å ta 3D UL! Var helt utrolig og vi fikk sååå mange flotte bilder av prinsen våres !
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Ååå... jeg gleder meg såå... har bestilt time 18 desember... da er jeg 29 uker.... jeg har hørt mye skryt om disse 3d ULene...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 awww så moro :-) jeg ble satt tilbake 6 uker på ordinær UL da jeg trodde jeg var 18 uker på vei.... hadde da kjent liv noen uker... *skuffet* Nå er jeg 26+3 idag og skal på 3D UL i Bergen på torsdag... på min 29 årsdag :-)
TPH Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Det var mange uker å bli satt tilbake;o Skal på ordinær ul 22des, så er spent på hvor mye jeg blir satt tilbake^^ Her har vi ikke 3D ul, så blir alt for dyrt å reise til nærmeste... Kjipe greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå