Gå til innhold

noen i fra Bergen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 20 år og har en liten sønn på 7 mnd. kjenner ingen som har baby her i byn og hadde vært koseli å bli kjent med noen som har barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heysann .. Er fra bergen . Har ikke barn enda ,men venter en liten jente i beg av januar .. :D

Skrevet

Hej!! Bor också i Bergen, skulle haft nu 27 nov så är nu på övertid. Bor på Flaktveit och är första i kretsen som skaffar barn :) Hade varit kul att ha någon att prata me som också har barn. Hör gärna av er :)

Skrevet

Hei =) jeg er 24 år, bor i Bergen, Bønes Har 2 gutter 18 mnd og 4 år.. Hvor bor du? =) Kjenner ikke så mange selv som har barn i ung alder =)

Skrevet

jeg bor på minde, hadde vært kjekt å treffe noen på min alder med små barn slik at de kan leke sammen.

altså HI her:P

Skrevet

jeg er også fra bergen, fana, er 19 år og har en datter på 2år. så venter vi en baby i juli:)

Skrevet

Hei. Jeg har og en gutt som blir 4 år i februar. Er 25 år selv :) Hadde vært kjekt å vite mer om dere. Vi bor med krambua

• 4 uker senere...
Skrevet

hei hei! bor i bergen:) på nesttun! har en jente på 7 uker:) hadde vært kjekt å bli kjent med flere med barn.Er selv 21.:)

Skrevet

Jeg ble 20 nå i desember, har en liten gutt som blir 7 mnd 21 januar. :)

Bor i fyllingsdalen. Kjenner relativt få med barn i byn jeg også:)

[email protected]

Hvis noen vil snakke:)

Skrevet

Bor også i bergen og har ne liten en som ikke er ,er enn10 dager gammel og jeg er selv 22 år=)

Skrevet

er også fra bergen og har en datter på 9 mnd=) jeg er 21 år!! send meg gjerne en pm =)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Er 20år og har ei jente på 16mnd=)

Send meg en meld tilbake, så prates vi =)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei er 24 år og har en liten gutt på 4 måneder, bor i Olsvik ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

hei.

er 23 år og bor på askøy. har ei jente på 1mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...