Gjest Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Guttungen har i lekse til imorgen å skrive tre gåter i norskboka... han gikk på skolen halv ni idag tidlig og kom ikke hjem før 9 ikveld pga bursdag hos en kompis og juleavslutning på gutteklubben etterpå.. Så når han steig inn døra ikveld var han så trøtt at tårene spratt på han når jeg nevnte ordet lekse.. imorgen tidlig før kvart over åtte må dette gjøres pluss matte,engelsk og leselekse,og med 2 andre unger hjemme,mannen offshore så håper jeg noen kan komme med tre gåter til meg.. Er helt elendig på sånn..
Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 I Jensens hytte, der temperaturen er under frysepunktet, er det en avis, et ildsted, noe opptenningsved og en oljelampe. Men Jensen har kun en fyrstikk. Hva bør han tenne først? *Fyrstikken
Tommage♀♂ Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 http://www.gåter.no/gåter%20for%20barn
Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 et du hvorfor svenskene sluttet å skrive “Happy Birthday” på bløtkaka? Svar: Det ble så mye arbeid med å rense skrivemaskinen etterpå.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Hva sa 0 tallet til 8 tallet da de møttes? Næmmen, så stramt belte du har.
midgard Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 hei hei jeg må bare skrive en kommentar her:) jeg er lærer selv og må si om det blir for mye for barna til tider, så ta en telefon (eller skriv i meldldingsboka) og si det som det er - jeg forstår i alle fall om en ikke rekker alt alltid (må ikke bli en vane da, men du skjønner...) dagens barn holder ofte med på så mye - trening, lekser, venner, mange har to hjem å forholde seg til... jeg har faktisk vært borte i barn med stress helt ned i 1 klasse... men det er godt det løste seg, dere fikk noen gode gåter:)))))
Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 ja,læreren har sagt at vi må se barnet an.blir det for mye er det lov å hoppe over litt.. Så jeg ser hva vi rekker.mulig vi skipper matteleksa,det er det faget han er flinkest i og ligger langt foran skjema..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå