Gå til innhold

Oh shit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpnet akkurat feil regning da jeg sitter og betaler mine nå! Samboer har inkasse på 13000 kr,-

Fikk helt sjokk jeg! Nå blir det litt av en jul :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WTF? Her må du bare ta over ansvaret for økonomien og lage et budsjett! Ring byrået og prat med dem og fortell at dere skal betale og ønsker en plan for nedbetaling... Herregud for en fyr da... Det går evt an å få penger på huslån, hvis dere har det?

Skrevet

Uff da, da hadde jeg blitt sinna jeg!:) Slike ting er ikke noe hyggelig.

Skrevet

opplevde det samme her for ca en månde siden, bare at her var det snakk om nermere 80.000! fikk totalt sjokk.. konfronterte med han om det, og han ble noe paff.. nå har han vært hos økonomirådgiver, fått orden i nedbetalingene, og har allerede betalt nermere 10.000 nå..

Skrevet

Ja, skal ta en titt på absolutt alt av regninger i morgen. Inkassoen var bare på bilforsikringen så mye mulig han har mer enn som så..

Håper inderlig ikke det.

Hadde aldri trodd han var så uansvarlig men så feil kan man ta.

Vi har noen regninger hver for oss og noen sammen. De som han har, har ikke jeg har oversikt over men skal få det fremover.

Vi har boliglån men det ligger vi i rute med de regningene.

Så om det er mulig og dele opp inkasso regningen så skal vi alltids greie det? Blir bare en litt mager jul.

Skrevet

Vær obs på at om forsikringen har gått til inkasso, er den sikkert sagt opp. Da har dere ikke forsikring på bilen lenger.

Skrevet

80.000!? Oi, det er innmari mye! Burde vel sende han her også til økonomirådgiver. Håper bare ikke jeg finner så høye tall når jeg starter å rote i regningene i morgen.

Skrevet

Takk Agehya, det hadde jeg ikke tenkt på. Blir mye å undersøke i morgen.

HI

Skrevet

og om den ikke er forsikret kommer de og forlanger å få skiltene snart også... du er nemlig pliktet å ha ansvarsforsikring for å få ha skilt på bilen :(

Skrevet

ja, det var mye.. etter økonomirådgivning, så har det blitt lettere for han å følge opp nye regninger, og betale de gamle..

enda det er 13.000, så bør man kontakte økonomirådgiver.. bedre å få hjelp med det samme det er oppdaget, enn å vente ogse om mannen gjør noe selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...