sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Tom en test NÅ. Kveldsurin, lite urin i koppen, altså dårlige forutsetninger på en positiv test. MEN, nå ser jeg antydning til strek nr. 2. Samboer også! Når jeg vrir på den i lyset, så ser jeg antydningene. Håper den er sterkere i morgen tidlig.. 10 DPO! Flere som har testet før IKM og fått veeeldig svake streker? Jeg vil jeg vil! <2
cornelia:) Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 strek er strek dermed er du gravid:) gratulerer..det hadde ikke slått ut om du ikke har hatt det hormonet når du blir gravid lykke til
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 gratulerer!!! når har du ikm? send litt babystøv til meg oxo!!! =)
<3guttemamma<3 Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Dersom du ser på ett av bildene mine, det med 3 tester, så er den øverste tatt to dager før IKM. ser ikke streken på bildet, men den er der! bare veldig veldig svak;) men en strek er en strek! Gratulerer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå