Gå til innhold

Kjole på skole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern min elsker å gå i kjoler og hun fikk ofte lov å ha på det i barnehagen. Hadde ullbukser og ulltrøye under hvis det var kaldt. Nå begynte hun på skolen i høst og jeg vet ikke helt hvor vanlig det er å bruke kjole der. Tenker kanskje det ser litt dumt ut men vil liksom ikke nekte henne heller.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være litt upraktisk med kjole når det kommer til friminutt og av- og-påkledning. Er ikke alle lærere som hjelper til med dette, men om hun klarer det selv så går det nok bra

Skrevet

Går fint det så lenge de har vinterbukse utenpå ute. Blir dumt om det hindrer henne i lek ute.

Skrevet

Stapp nedi dressen - så lenge hun går med på dress er det hennes problem om det kjennes ubehagelig.

Skrevet

Nei det passer seg ikke synes jeg. Kanskje om sommeren når det er varmt men ikke ellers i året. Det er ikke vanlig her iallefall.

Skrevet

Her gjør noen jenter det. De hjelper hverandre om det er knapper på ryggen, men det tar jo bare to minutter så er de klare.

Skrevet

Hei. :) Jeg jobber på skole/sfo, og det er mange jenter som har kjole/skjørt her. Det er nesten mer praktisk om vinteren enn om sommeren da, for under dressen trenger man ikke passe på vindunderet. Det er mer sporty kortere kjoler/skjørt, ikke side kjoler da, men regner ikke med du tenkte å sende henne avgårde med det. :)

Skrevet

Det som er ille er altfor trange dongribukser... kjole er jo deilig å gå med.

Skrevet

Storesøster bruker kjoler og skjørt på skolen. Har fine ullongs under, og drar bare dressen over. Ikke noe problem det, tar ikke av seg kjolen på skolen. Er det skikkelig kaldt, har hun ullbukse over longsen når hun skal ut.

Lillesøster går nesten alltid med kjole over ullklærne i barnehagen. Ofte har hun den på under dressen, men som regel har hun tatt den av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...