Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg skal kjøpe julegave til ei jente på 15 år og en gutt på 17 år. Har dere tips til hva som kan være av interesse for dem? Har prøvd å spørre men de sier bare at jeg trenger da ikke kjøpe noe gave osv. men jeg vil veldig gjerne gjøre det. De er barna til en venninde jeg ble kjent med i sommer. Tenkte kanskje kjøpe noe til 150-200 kr. Tenkte kanskje gavekort kunne være en ide. Vil ikke gi penger.
Kleint Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Til så store barn gir jeg somregel penger. Det er vanvittig vanskelig og vite hva de liker og vil ha. Men jeg ser du ikke vil gi de det. Da er jo gavekort en fin ting.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Ikke gi penger. De går til andre ting enn en vil(alkohol, røyk osv). Kjøp gavekort på klesbutikk, parfymeri eller musikk-/DVD-forretning:) Da er du med på å bestemme hva pengene brukes til:) Her har ett av handelssentrene skjønt det; de har et gavekort som gjelder for alle butikkene på hele senteret:) Det skal jeg kjøpe til min på 16:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Er ikke det vanlig på alle senterene da? At gavekortet funker på hele senteret?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Kjøp gavekort på et senter, det tror jeg er en populær gave blant tenåringer.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Hva med boxere og sokker til gutten og kanskje et pent undertøysett til jenta. Det er kjekke ting å gi i den aldren. Cd'er og dvder har de som regel mer enn nok av.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Jeg ville ikke gitt gaver til barna til noen du ble kjent med i sommer. Men vil absolutt gjøre det så kjøper du et gavekort til 200 kr på feks Platekompaniet, så kan de kjøpe seg en DVD eller en CD.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Jeg hadde aldri giddet å kjøpe julegaver til ungene til ei jeg kun har kjent et par mnd. Hadde kanskje kjøpt til henne men ikke til barna og iallefall ikke når de er så store. Det blir dyrt nok å kjøpe gaver til de nærmeste og noen gode venner med barn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Grunnen til at jeg vil kjøpe gaver til ungene hennes er fordi vi har vært veldig mye sammen de siste mnd. Jeg har veldig liten familie. Er kun meg, dattern min og en storebror jeg har kontakt med så har ikke så mange å kjøpe til og vi har gjort en avtale om at jeg kjøper til hennes barn så kjøper hun noe til dattern min. Hun har heller ikke så stor familie så det er koslig å gi gaver til hverandre synes jeg. Det er også mulig vi skal feire jul sammen med dem så det hadde uansett sett dumt ut å ikke gi gave. Tror jeg går for sentergave kort til begge to da kan de velge å kjøpe det de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå