baby18juni Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg er 1. gangs å føler jeg tar helt av her. Griner av ingenting, var i byen i går å så på juletre-tenning og plutselig braste i gråt. Er det noen andre her som har det sånn, føler meg veldig alene om akkurat sånn over-følsomhet.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Du er ikke alene akkurat... tror det er mange som kjenner seg igjen der... Her om dagen begynte jeg å grine, fordi jeg hostet så mye... syntes såååå synd på meg selv... det er sykt flaut igrunn...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Skjer det samme med meg... Hadde det ikke slik med da jeg ventet nr 1 & 2... Men da jeg gikk gravid med nr 3, 4 (mistet i SA 2007), og nå denne gangen..
Nikki 75 Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Du er absolutt ikke alene! I dag begynte jeg å stortute fordi jeg mistet noe i bakken, som ikke en gang ble ødelagt! Blir også rørt av de fleste tv-programmer for tiden, selv Nytt på nytt og slike programmer! )
86modell* Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Jeg blir så innmari sint for alt mulig rart jeg. Blir så sint at jeg nesten skriker høyt. Er ganske slitsomt, både for meg og stakkars mannen min.
shira Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 veldig normalt. jeg har lyst til å grine for alt mulig, men prøver jo å skjule det da : ) *flau* det verste var vel at jeg hadde tårer i øynene gjennom hele ¨New Moon¨ men tror ikke det hadde så veldig mye med filmen å gjøre bare kaos i egne følelser og det gjør vel at tårene aldri er langt unna : )) jeg ryddet i boden og fant noen babysko (til jente) jeg kjøpte for en stund siden, og jeg har bare gutter nå, og begynte å grine for de var så søte : S må bare le av det, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå