*lilleprins <3* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Vi har denne vogna, og den lille prinsen min har vokst utav bagen på vogna si allerede, han er 3mnd og en uke... Så i dag måtte jeg sette på sportsdelen, og det gikk veldig bra : ) Satte ryggen på det første hakket så han skulle få litt mer oversikt og han likte plutselig vogna : ) men er det for tidlig å ha ryggen på det første hakket ? tenkte at det er jo ca sånn han sitter i liggestolen sin og han elsker å ligge litt oppover på fanget... noen andre som har hatt dette problemet med at babyene har vokst altfor fort utav bagen ?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 oioi, det var tidlig! Her passet City Bagen helt til hun nærmet seg året hehe=) Men får jeg spørre hva slags vinterpose du har? For med Odenwalderposen min var det ihvertfall goood plass til en 3 mndling nedi der;)
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg har city cross, og en jente på 4 mnd.. så idag at det blir hakket for trangt med posen, så bytter nok straks over til sittedelen:) Har allerede prøvd den et par ganger, og lillemor elsker det at hun kan sitte litt oppoverlent i ryggen og at hun kan titte ut bak dersom hun ligger helt nede:) Jeg bruker den orginale voksiposen, kan fort bli litt trangt med den som er så stor...
*lilleprins <3* Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 Jeg bruker voksipose men er det greit å ha ryggen litt opp på det første hakket? dette er min første, så har ikke så god peiling på dette ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå