Gå til innhold

Emmaljunga City Cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har denne vogna, og den lille prinsen min har vokst utav bagen på vogna si allerede, han er 3mnd og en uke...

Så i dag måtte jeg sette på sportsdelen, og det gikk veldig bra : )

Satte ryggen på det første hakket så han skulle få litt mer oversikt og han likte plutselig vogna : ) men er det for tidlig å ha ryggen på det første hakket ? tenkte at det er jo ca sånn han sitter i liggestolen sin og han elsker å ligge litt oppover på fanget...

noen andre som har hatt dette problemet med at babyene har vokst altfor fort utav bagen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioi, det var tidlig! Her passet City Bagen helt til hun nærmet seg året hehe=) Men får jeg spørre hva slags vinterpose du har? For med Odenwalderposen min var det ihvertfall goood plass til en 3 mndling nedi der;)

Skrevet

Jeg har city cross, og en jente på 4 mnd.. så idag at det blir hakket for trangt med posen, så bytter nok straks over til sittedelen:) Har allerede prøvd den et par ganger, og lillemor elsker det at hun kan sitte litt oppoverlent i ryggen og at hun kan titte ut bak dersom hun ligger helt nede:)

Jeg bruker den orginale voksiposen, kan fort bli litt trangt med den som er så stor...

Skrevet

Jeg bruker voksipose :) men er det greit å ha ryggen litt opp på det første hakket? dette er min første, så har ikke så god peiling på dette ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...