Gå til innhold

kan dette virkelig stemme? ang lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venninne av meg fortalte at kjæresten hennes jobber 4 timer x 2 i uken på et slags hjem. Der jobber han med en gutt på noen og tyve. han er en slags støttekontakt for han.tar han med seg ut på cafe osv. Han er hvsi ganske psykisk syk og skal være vanskelig å jobbe med....

hun sier at kjæresten får 20 000 kr i mnd for disse timene. jeg kan ikke fatte at det er mulig??? fant ut at om det stemmer så ville en 100 % stilling gitt 80 000 i mnd. det kan jo ikke være riktig? det er jo i helsevesenet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han må da jobbe mer enn det for å få en slik betaling.

har en venninne som jobber med ungdom som har problemer i fam/rus etc og der e hun på jobb flere dager, fra feks mandag morgen til onsdag formiddag etc. eller bare kveld eller bare natt, eller en hel helg osv osv.. men hun tjener bra og jobber deretter

virker som en grei jobb for de som er flink med folk :)

Skrevet

høres veldig helt horribelt feil ut.

Skrevet

jeg hørte noe på nyhetene her sist uke,husker ikke helt, men det var omsorg,og da døgnpleie, tror jeg, og de betalte opp til 16000 pr døgn, så jeg tror på dette jeg.

Skrevet

men hun presiserte at det var kun to dager i uken og da var han der kun 4 timer om gangen.... skjønner ingenting jeg...

Skrevet

men det som hun sa var at denne personen fikk lov å gå på butikken f.eks helt alene.... vet ikke helt jeg..

Skrevet

har de vært sammen lenge? ;) hørtes ut som om han kjæresten har dradd en liten løgn for å imponere..

Skrevet

noen mnd... men nå skal venninnen min begynne å jobbe der litt og da. men hun hadde ikke fått vite lønnen sin osv.... syns det høres rart ut.

Skrevet

Hehehe:o)

Der vil jeg også jobbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...