Gå til innhold

Aktiviteter på dagtid(5mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med babyene deres når de er våken? Ca4-5mnd gammel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Jeg har tvillinger, og de er veldig godt selskap for hverandre. Vi starter dagen stort sett mellom syv og åtte. Da koser vi oss ca en time på badet. Bruker god tid på morgenstellet. Så trenger vi nakken under hvert stell. Mine ligger mye under babygymmen. Helsesøster sa det var bare positivt at babyer lå for seg selv, de skulle ikke dikkes og dulles med hele tiden. Ellers sitter de jo endel på fanget, da prater vi og herjer litt. Gutten min liker litt fart, hopping og herjing, da er han i form. Hva gjør du med din?

Skrevet

Går på babysang, i åpen barnehage eller bare rusler en tur

Skrevet

Her prøver jeg å la den lille ligge alene på gulvet for å leke med lekestativet sitt, eller i lekegrinden, og danser litt til musikk og gjør bevegelsesleker.. Men likevel synes jeg tiden ofte går litt sakte..Så tar imot tips til hva vi kan finne på:) Går på babysang og en del turer, men hva kan vi gjøre når vi er inne?

Skrevet

Bør man lære ungene noe når de er så ung? Redd ungen min blir hengende etter andre jevnaldrene..

Skrevet

Det er jo ikke så mye annet å finne på med de, de er jo små. Har du badet med bebisen da, utenom babysvømming, men tatt han/hun med i basseng bare dere to? Jeg lurer litt på det.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort. Redd det er for kaldt i garderoben og vannet da?

Skrevet

Hmm, det er vel viktig at bassenget er varmt nok, men det blir vel ikke kaldt i garderoben om hun har badetøy på + at du har bebisen i håndkle. Har lyst å bade med mine, men kanskje vente noen mnd enda. Blir kanskje mer styr enn kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...