Gå til innhold

Hopper over i desember- klubben!!


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Hadde termin 23 nov, men "baby" vil det anderledes... Melder meg dermed inn her ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her og! hadde termin den 25 november! men ingen baby enda! ingen tegn til noe heller! makan! :)

Har dere fått noen videre overtidskontroll? er ikke det etter en uke tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på sykehuset i går og hos jordmor i dag, er akkurat 41 uker i dag. Skal ikke noe mer til jordmor, men skal settes igang på mandag hvis det ikke skjer av seg selv før det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo. Jeg føyer meg til i rekken med desembermammaer jeg også.. Hadde termin 28.november, og selv om jeg har hatt en del maserier de siste dagene med litt blødning så viser det seg ingen baby ennå...

Har derimot vært hos jordmor og fått "røsket opp" litt med beskjed om et par cm åpning og ganske moden livmorhals..! Så jeg håper og tror at det skjer de nærmeste dagene!!

 

Lykke til alle sammen!:) Snart i mål:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

jeg slenger meg også med i Desemberklubben.

 

Hadde termin 27. nov.

 

Har masse nedpress, mensmurringer, kynnere, MEN ingen baby :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henge meg på jeg også da.. termin 26 november men ingen baby, men en ting er sikkert: han kommer i år! :o) men når gjenstår jo bare å se da... dykkedama: blir du helt sikkert satt i gang på mandag hvis ikke no skjer før? Håper jeg får samme beskjed og slipper å vente helt til 10 des

 

;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen sier at det er max overtid på 9 dager i enkelte deler av landet? De har det slik i trondheim vet jeg.

Jeg er en uke over termin i dag,og skal på kontroll til lege først! time will show! Spennende dette :) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maramara Novemberguttebebis:

Ja, sånn jeg har forstått det på JOrdmor, så blir jeg helt sikkert satt igang på mandag hvis ikke hun kommer før. Selv håper jeg INDERLIG babyen kommer føre mandag. Når skal du på kontroll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til jordmor på fredag, men har fått time på ahus 10 des kl 08.00 hvis ikke no skjer før da....håper så inderlig på d, leeeeenge å vente helt til neste torsdag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med jeg og =) Hadde termin 28. men ingeting skjedd ennå...

 

Håper det skjer noe snart!! Babyen er allerede rundt 4500 og kansje mer så jeg begynner å bli litt nervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...