Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg har fryktet denne sykdommen jeg, fordi jeg er i risikogruppe (gravid i uke 11). Var så nøye med håndhygiene, og å unngå folkemengder. Men var på julegaveshopping forrige uke, og fikk nok plukket det opp der.. Følte meg uvel og tett i to dager, så fikk jeg jeg feber, kroppsverk og kastet opp i to dager. Jeg tror nok det var denne beryktede influensaen, og er så lettet over å ha hatt den!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Gratulerer! Mannen ligger rett ut nå, feber i 39,5, vondt i kroppen, og ynker seg veeeeeeeeeeldig... Vært sånn siden natt til i går...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Har du teste deg for om du har hatt den da? Om ikke kan du jo ikke vite...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Nei, testet ikke.. Men jeg tror nok det var den, og det holder for meg. Ringte legevakten, og de sa at jeg kunne regne med at det var svineinfluensa jeg hadde siden jeg også hadde magesmerter og kastet opp. Det var visst typisk for denne influensaen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 så bra at du overlevde og hadde den så kort da mannen til kusina mi lå rett ut i ei uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå