Gå til innhold

kjapt spm om trøske


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått trøske det har også min lille datter fåt. er det noen andre her inne som har erfaring med det? er det noe jeg kan gjøre fram til jeg får time til legen, skal ringe i morgen tidlig og bestille time. men dtet gjør så forferdelig vondt! er det noe jeg kan kjøpe nå for og hjelpe så ikke det skal gjøre så vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp farris og pensle på. Det skal hjelpe. Ved sårhet på brystvortene bør du kjøpe en brystvortekrem på apoteket. Det hjelper veldig bra=)

Skrevet

tusen takk:D skal jeg pensle på brystvortene eller munnen til lille?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...