aug07sept09:o) Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hei Har en gutt på 2,5 år som plutselig ble dårlig i stad... feber og stygg hoste. påstar han har vondt i armer og bein så jeg håper det ikke er svinesyken... tok nemlig vaksinen på torsdag.... kan bivirkningene komme så sent eller er det influensa han har fått?? Har en sønn på 11uker også så er litt bekymret nå med tanke på å smitte den lille.. Håper noen kan svare meg:)
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Vi fikk bivirkninger med en gang, og innen et par døgn. Tror nok det er noe annet enn bivirkninger av vaksinen han har fått da.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Vil tro det IKKE er bivikninger av vaksinen. Den skal komme ganske raskt etter vaksinering. Max 2 døgn etter tror jeg helsesøster sa. Kan ha fått svinesyka, for vaksinen virker ikke før etter ca en uke.... så med en del uflax så kan han likevel ha fått den. God bedring =)))
aug07sept09:o) Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 ja det er det jeg er redd for.. han er jo ikke immun enda heller siden det er under en uke siden han fikk vaksina. fikk ikke noen andre bivirkninger enn vondt i armen noen av oss.. får ringe til legen i morgen å få en time... passer skikkelig dårlig nå siden vi skal ha barnedåp til helga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå