Gå til innhold

Jeg har født, utrolig, men sant! :)


*pooh*

Anbefalte innlegg

Åjadda, på onsdag natt gikk vannet, uke 35, og gutten kom til slutt med keisersnitt, ikke det man hadde sett for seg, men alt gikk bare bra tross omstendighetene. :)

2500 g, 45 cm, ferdig og perfekt :)

Lillegutt ligger på prematuravd, men har det ganske bra fordet, bare litt liten ennå og trenger littegrann hjelp til mat og o2. Til og med blitt flink til å ta puppen også lille gutten. :)

Da ble det november-baby istedenfor januar-baby, ganske så uventa, men ville han ut så ville han ut ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det må jeg si. GRATULERER! Da var han vel klar for å komme da. Bare venter jeg også nå, er i uke 32 nå. 8 uker igjen. Håper å gå litt lenger da. Håper alt går bra! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW. For en nyhet!

Gratulerer så masse!!!

Tror du at det var noen spes. grunn til at han kom så tidlig, eller var han bare "klar for ankomst"?

 

Ha det godt og God jul med den lille nye krabaten i huset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Godt å høre at alt er bra med dere!

 

Godt å være ferdig med fødselen i god tid før jul også sikkert. I alle fall i etterkant, når en vet at alt har gått bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lillegutt! Så godt å høre at det gikk bra selv om han ikke ville vente til januar. Har fem uker igjen selv, Lykke til med november-baby'n din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi!! Gratulerer så masse! Godt å høre at det går bra, selv om prinsen kom litt tidlig! Kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Godt og vite at om babyen kommer nå så går det mest sannsynlig bra! Nå kan dere kose dere til jul med babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...