Gå til innhold

Da har jeg født, faktisk! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åjadda, på onsdag natt gikk vannet, uke 35, og gutten kom til slutt med keisersnitt, ikke det man hadde sett for seg, men alt gikk bare bra tross omstendighetene. :)

2500 g, 45 cm, ferdig og perfekt :)

Lillegutt ligger på prematuravd, men har det ganske bra fordet, bare litt liten ennå og trenger littegrann hjelp til mat og o2. Til og med blitt flink til å ta puppen også lille gutten. :)

Da ble det november-baby istedenfor januar-baby, ganske så uventa, men ville han ut så ville han ut ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer,så bra at det gikk fint,er i uke 35 nå jeg,men den blir vel innabords litt til;-)

Skrevet

Oj, gratulerer!!:) Bra alt gikk bra med dere! Jeg kommer trolig etter i januar jeg da!:)

Skrevet

Gratulerer :-) godt å høre at alt gikk bra :-)

Skrevet

Gratulerer igjen *pooh*! Hadde vel ikke ventet deg at det skulle skje da - men godt å vite at det pleier å gå veldig fint når ungen kommer ut etter uke 32, han var visst klar for å komme ut!

Masse lykke til med det lille gullet!! :)

Skrevet

oj - litt av en overraskelse da! så bra å høre at alt gikk bra, og han er såpass stor.

Er selv i uke 32 nå og fødsel føles så leeeeeeeeeeeenge til... Men burde kanskje tenke på å pakke en bag til sykehuset, ja...

Lykke til videre :-) og håper du snart får han hjem.

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke med de neste ukene:) Det går helt sikkert bra, og helsepersonalet i Norge er eksperter på premature barn:)

Kos deg med lillegutten din. Jeg koser meg med min, selv om han fremdeles er inni magen. Vi hadde nok termin nesten samtidig vi, for jeg er 36 uker på torsdag.

Skrevet

oi så kjekt alt jekk bra..kose dere masse framover... gratulerer så mykje med en sønn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...