*gruffalo* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Eldstemann går i 3.klasse, og på onsdag skal de ha oppvisning. Han skal være med å synge Tuppen og Lillemor (hehe), og etterpå skal ha lese opp et dikt som han har skrevet selv:) Jeg har gledet meg til dette lenge, men var ikke før i dag vi fikk vite at det var på onsdag de skulle ha det...og jeg skal selvfølgelig på personalmøte samme dagen:(( Så han ble skikkelig lei seg, og det ble jo jeg også. Pappaen og minstemann skal gå da, og de må filme heler oppvisningen;) Men blir liksom ikke helt det samme... De skal ha det for skolen tildligere på dagen, så jeg får smiske litt med de på jobb (og høre med læreren på skolen), så håper jeg at jeg kan komme på denne oppvisningen i stedet for! Håper jeg får til det:)
Northernlights Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Kanskje du slipper personalmøte ;o) Hvis arbeidsplassen er liten, kanskje det kan starte tidligere eller senere?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Håper også du får det til. Personalmøter er vel ikke obligatoriske vel? Er ikke det hos oss iallefall.. Kommer de som kan..Skal jo prøve best mulig å få det til da, men jeg vet hva jeg hadde valgt i ett slik tilfelle..
*gruffalo* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Flaksen er på min side:) Skulle ha et foredrag på møtet...men hun som skulle ha det ligger hjemme med svineinfluensa, så møtet ble avlyst! Så nå er vi fornøyde alle mann:))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Så bra det ordnet seg for deg da.. Alltid kjekt å se sine barn når dem skal ha forestilling osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå