Mamma til*2 jenter* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hei... Nå er jeg 22 uker på vei! Var på ultralyd i uke 19 å alt var bra etter det vi kunne se. Siden jeg ble gravid har jeg egentlig hatt småblødninger HELE TIDEN... Jobber ikke mer enn 80% å har en relativt rolig men litt stressende jobb. Kjenner mye dytting å småsparking om dagene å har MYE kynnere å rundt 2 kraftige kynnere daglig der jeg må sette meg eller virkelig puste godt. Merklig nokk..høres helt sykt rart ut...jeg kan ha veldig røff sex med min mann men dette utløser absolutt ingen blødninger..men når jeg er på jobb å for den minste andre ting så blør jeg! Har hatt problemer med livmorhalsen å arrdannelser før jeg ble gravid å har hatt ekstra oppfølling i mitt 1 svangerskap pga dette. Hadde absolutt ingen blødninger med barn nr.1... Nå går jeg gravid med nr 2 å føler meg ekstremt usikker på alt! Når jeg først blør er det ikke så mye,men nok til at jeg må tørke meg eller får litt panikk..Får ofte litt blodklomper med slim rundt(litt detaljert men er vel bedre enn å ikke forklare noe). 1 svangerskap hadde jeg opp til 5 stk Urinveisinfeksjon. Nå har jeg hatt 1 hittil å kjenner meg rimelig sikker på at jeg nå brygger på en ny..(kjenner raskt igjen symptom etter 1 gangene).. Noen som vet om jeg burde bekymre meg? Leser jo om så mange som blør hele svangerskapet å alt er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå