Gå til innhold

I morgen skal 5-åringen til ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

av nyrer og urinvei, skal også sjekke rest-urin regner jeg med.

Han har ofte uhell (minst et hver dag), så nå må vi se om det kan ha en medisinsk forklaring. Skal blir godt og få en skikkelig sjekk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Håper det går bra. Gi beskjed her om hvordan det går om du vil. Har også ei jente på 5 år som har ofte uhell. Legen vil ikke sende henne videre, så skal bli spennende å høre om dere får noe svar..

Skrevet

Legen målte blære og sjekket nyrer o.l. De sier jo lite underveis, men jeg tenker at jeg hadde vel fått beskjed hvis det var noe.

Han hadde full blære først, så gikk han på do slik at hun fikk sjekket rest-urinen. Han klarte tømme seg så og si helt, så det sa hun var bra. Så da er det i alle fall ikke det som er problemet regner jeg med...

Men får bare se da, om det er noe svar og få. Regner ikke med at det er så mye å gjøre, det legen nevnte var evt alarmmatte el.l. Men problemet er jo ikke nettene, eller...han tisser på se da også,men da har han på seg bleie. Så problemet er egentlig dagtiden, vil ikke akkurat ta på han bleie da!

Hentet han i bhg i dag, og hadde da hatt 2 uhell:(

Nei, vi får gjerne bare ta kontakt med kiropraktor igjen. Syntes det var god virkning...men ble veldig dyrt i lengden når vi måtte gå så ofte. 3 ganger i uka i et par uker, og så kun 1 uke opphold før vi måtte begynne igjen. Og når det da koster 350,- gangen så ble det ganske mye penger:(

Skrevet

Ja får håpe det går over av seg selv snart. Mi jente har vært veldig flink i høst. Eller flink blir jo feil ord, hun gjørs jo ikke på å ha uhell. Mendet hender ofte at trusa er litt våt, men tror jeg er fordi hun holder seg i det lengste før hun går på do. Men har kjøpt ull truser til henne på refleks. Og har på de så ull stillongs og gjerne også enda en ullbukse (bruker mest ull fra nøstebarn), så blir gjerne tre lag med ull før dress, og det ser ut som det kanskje har hjulpet. Hun klager ikke på vondt i magen lenger, og har ikke kjent den stramme typiske urinveis infeksjon lukta når hun tisser i det siste.. Tror det kan ha en sammenheng..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...