Gå til innhold

2.gangs, 3 uker til termin, han har festet seg....flere? (Samme som 3.trimester)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som også har opplevd at de fester seg så tidlig? Jm mente jeg hadde fått fødeansikt, så hun trodde ikke jeg kom til å gå i 3 uker til...spennende!! Er sååå fødeklar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 3 gangs og hode festet seg i uke 36, ingen baby ennå (har 1 uke igjen).

I uke 36 var hode festet, jeg var moden og hadde 2 cm åpning.

Jeg tror rett og slett at det ikke har noen betydning for når fødselen starter. At jordmødre sier som hun sa til deg... Ja det synes jeg ingenting om, da de faktisk ikke kan vite.

Jeg har 2 barn fra før og de har begge gangene sakt lignende til meg, med nr.1 stemte det ikke, men med nr.2 stemte det. Jeg fikk før tia, men det er jo rein flaks. 50/50 % sjangse så noen ganger treffer de jo :D

Er jo bare det at ventetiden blir så mye-mye lengre for de det ikke stemmer på.

Skrevet

Hun sa jo også at man aldri kan vite, men av erfaring så trodde hun ikke jeg kom til å gå så lenge. Jeg blir jo glad når hun sier det, for jeg er LEI!! MEN, jeg vet jo også at muligheten for å gå over tiden er til stede! Det går nok bra likevel ;)

Skrevet

Å hater når helsepersonell forteller sånn.... Det kan gjøre ventetiden ekstra lang...

Med nr2 festet hodet seg minst 10 uker før fødsel og magen sank da veldig.... I uke 35 hadde jeg 2 cm åpning og 0,5 cm livmorhals. Masse nedpress, kynnere osv.

FIkk beskjed om at jeg nok ikke kom til å gå til termin. Fikk "fødeansikt" i følge jordmor i uke 39. Jeg fødte i uke 42...

Skrevet

Det er nedtur da!! Fy søren...men men....de kommer når de har tenkt det. Håper for all del han kommer i løpet av denne mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...