Belladonna med to gutter Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Er det andre som også har opplevd at de fester seg så tidlig? Jm mente jeg hadde fått fødeansikt, så hun trodde ikke jeg kom til å gå i 3 uker til...spennende!! Er sååå fødeklar!!!
stasimor0603 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 ville bare si HELDIG DEG:-) kos deg masse og lykke til:-)
2 tette - med flette Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Var festet her også da det var nesten 4 uker igjen, jeg er 2. gangs. Har blitt veldig puffy i ansiktet, men tror ikke det skjer noe helt med det første.. Har 19 dager til termin,
Belladonna med to gutter Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 Det er skikkelig skummelt å håpe kjenner jeg, men vet jo at det kan gå lang tid enda...Han kommer når han er klar, lite vi kan gjøre med det der;) Men spennende likevel!!
sunshine28 Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Snuppa mi hadde festa seg når jeg var på kontroll forrige gang. da var det over 5 1/2 uke til termin. Er mitt andre barn,men forriga gang ble det haste ks i uke 36,så vet ikke om det har noe og si.. Da hadde hun ikke festa seg.. så syns det er litt rart at nr 2 fester seg så tidlig.. Blir spennende og se når hun vil ut =) Gleder meg såååå til og holde henne og kose med henne nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå