Gå til innhold

tigerlise og lillebie gull imagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du er her enda Lillebie,hvordan er formen? Men har noen hørt fra Tigerlise 77?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også på å høre fra Tigerlise77. Regner med at hun har født, for hun har ikke vært her siden 24. november. Da kan det hende vi hører fra henne snart:-)

Skrevet

Hun skulle settes igang da,så vi krysser alt for at hun har et nurk og passe på istedet for og skrive til oss uttålmodige og overgravide;-)hi-hi

Skrevet

hei hei :o)

joda stemmer det at jeg er her enda.....grønn av misunnelse på de som skriver at de er i gang :o) 2 dager til termin .- hatt regelmessige kynnere i 3 dager...som nå har gitt seg igjen...så her kan det ta tid - men håper på å bli overrasket i natt av et stort splæsj eller noen rier hehe :o)

skal til jordmor i morgen - og skal få henne til å sjekke modning osv - blir spennene :o)

tigerlise har nok født , hun skulle settes igang skulle hun ikke?

hvordan er det med deg hønny-bønny?

Skrevet

Har det bra om dagen,straks høygravid,og dagene flyr,litt lavt BT,men det går jo.Gleder meg til og få tilbake kroppen min da;-) he-he

Skrevet

Hei alle sammen Blir nesten litt rørt over å se at dere tenker på meg :-)

Ja, jeg har født, fikk en helt fantastisk sønn sist torsdag ;D;D;D Skal legge ut fødselshistorien så snart jeg får tid. Kom hjem fra sykehuset i dag, så har litt å ta tak i enda... Hvis Lillebie fremdeles går og venter, ønsker jeg deg masse lykke til! Du har en utrolig opplevelse foran deg!

Lykke til dere andre også. En graviditet kan være tøft, men DU VERDEN så verdt det!!! Jeg går rundt i en konstant lykkerus ;-)

Skrevet

gratulerer så mye tigerlise :o) gleder meg til å høre hvordan det hele gikk til :o) jeg er her enda - skal på ahus for vurdering av igangsettelse i morgen - så blir spennende :o)

Skrevet

GRATULERER så masse Tigerlise:-) Gleder meg til å høre din historie. Alltid koselig å lese disse fødselshistoriene:-) Klem

Skrevet

Gratulerer Tigerlise,velfortjent,gleder oss til historien:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...