cherry coke Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Har da klart å miste helseboken..vet hvor den er, men jeg får ikke tak i den. Bruker HS å ha infoen på dataen? Og er det mulig å få ny helsebok?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 jeg har mistet min vær eneste gang jeg... hehe.. tror aldri jeg har hatt den med.. de har alt på data og printer villig ut selv om man sier "det er ikke så farlig jeg bruker de tallene ikke til noe alikevel"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 det handler ikke om å være rotehue eller og ikke være rotehue. det handler om å ikke gidde
cherry coke Skrevet 30. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2009 Hehe, her handler det hverken om å gidde eller rote, men å miste den bak en mur som jeg ikke når ned til :-)
Gjest Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Storken Sture overvintrert på Hamar i fjor. Han skulle egentlig trekke tilbake til sydligere strøk, men navigasjonsproblemer førte til at han altså ble værende på Hamar. Charter-Svein kommer seg derimot til Syden årlig. Det sier en hel del om intelligensen til Storken Sture.
cherry coke Skrevet 30. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2009 Jaja, Hamar er vel ikke så værst;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå