Gå til innhold

ang den OS'en osv..generelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter /venta på svar ang godkjent søknad på os. etter veeeldig lang tid fikk jeg penger på konto.den 27 eller no.fra nav. men har fortsatt ikke fått BREV om at den er godkjent.

hender det at pengene kommer før...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de skal gi deg skriftlig brev om at du har fått det invilget, men at pengene kommer før brevet skal du ikke se bort i fra. her er alt mulig :D

Skrevet

hehe , om jeg er alenemor? ja vil da påstå det!

eneste grunn til at jeg lurte var pga det var noe tull med papirer med "forrige" søknad,som de somla bort... så har på en måte ventet lenger, enn hva de har gitt ut. men siden jeg ikke har fått noe brev om det,så vet jeg jo ikke.bare fått en sum jeg :) hehe

jeg søker ikke, hvis jeg ikke er det :)

Skrevet

Oii, da beklager jeg, må nok ha forvekslet deg med noen andre, ikke meningen det altså:)

Skrevet

hmmm hvem er du da :)

er ikke sikkert du forveksler meg.......

Skrevet

Hmm.. Har en blogg da: janneandersen.blogg.no

Har du blogg? Mener å ha lest den skjønner du:) Men jeg tar sikkert feil der også, hehe:D

Skrevet

er på bloggen din nå. ikke sett den før men :)

prøvde å sende deg pm ,men det gikk jo ikke! hehe ble nysgjerrig nå...av flere grunner HEhehe

Skrevet

hmm, jeg kan prøve å slette noen beskjeder:) Vent da, hehe=)

Skrevet

skrev på blgogen din også :P når dere var på tur. rosa reima :P hehe

Skrevet

hmm når jeg trykker på nicket ditt, så er det ikke et valg, om å sende deg en melding.men som sagt, har skrevet til deg på bloggen din også,:) prøv å sende meg en pm,så får vi se:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...