Gå til innhold

Hvilken kalender har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe legokalenderen i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du minnet meg på det, må ned i kjelleren og hente pakkekalenderen.

Skrevet

Men skulle jeg ha kjøpte en ferdiglaget en hadde det blitt Playmobil tror jeg.

Skrevet

han ville ha kinder og det blei det.

minste får thomas toget

Skrevet

Jul i Svingen og så har hun aktivitetskalender.

Skrevet

vanlig sjokolade kalender med mikke på, tanta(min venn) kjøpte i sverige for han elsker mikke. tenker også kjøpe lego kalenderen i mårra..:)

Skrevet

Sjokoladekalender til begge:) Minste får mikke mus klubbhus og eldste tingeling:)

Skrevet

Det ble Haribo i år + en Jul i Blåfjell kalender, sjokolade, som farmor kom med. Hadde kinder i fjor.

Skrevet

Kjøpte playmobil kalender til gutta. og siden jeg har brodert en kalender selv, tok jeg å pakket inn pakkene og hengte de på den istedet;)

Lillesnuppa får en 10 kr kalender med sjokolade;)

Skrevet

De vanlige sjokolade-kalenderne man får kjøpt på dagligvaren.

Han ville ha den det var et juletre på! ;o)

Skrevet

Har ikkje kjøpt, men eg er godt i gang med å strikke julekrybbe som blir årets pakkekalender. 12 ferdigstrikka figurar (+ ein stor stall i tre) heng innpakka på den broderte kalenderen ungane fekk av tanta si i fjor :o)

I tillegg har vi ein annan kalender i strie og filt (eit juletre og 24 lommer med forskjellig pynt som ein trekker ein kvar dag), ungane får bytte på å trekke. Den som får pakkekalenderen ein dag, får juletrekalenderen neste dag og omvendt.

Skrevet

Jul i Svingen og pakkekalender.

Tenkte det ville være skøy å åpne til barne-tv også:)

Skrevet

Min mor har kjøpt kinderegg kalenderen, jeg har laget pakkekalender til hun =)

Skrevet

Her er det byggmester Bob sjokoladekalender (kjøpt i Kiel) og kinder til kalender til mamma, men jeg skal dele da...så er det en disney kalender med små bøker, som kan brukes omigjen og omigjen. Bøkene er små å tynne og en kan også henge de på treet for det er gulltrå i de.

Skrevet

Han ha pakkekalender som jeg og min mor har fylt opp. Så kom svigermor med Haribokalender og min mormor kom med sjokoladekalender. Så nok kalendere i heimen føler jeg.

Skrevet

Lager alltid tingkalender selv. Det er jeg og mannen min vant til og.

Så har vi appelsin med nellik!

Skrevet

Bamse kalenderen - den fikk visst best i test på Tv2 Hjelper deg, så kjøpte en til oss coksne og:P

Men hun har også pakkekalender, også fikk hun Jul i Svingen kalender av svigermor.. med cd. Har ikke åpnet den helt ennå, så vet ikke helt åssen kalender det er.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Pakkekalender med div ting jeg har kjøpt til eldste jenta og sjokolade kalender til minstejenta...har også hengt opp 2 store nissestrømper og siden minste ikke for pakkekalender i år så for hun en gave oppi der innimellom:)

Skrevet

Har kjøpt playmobil kalenderen til guttene. Men visste ikke at jeg måtte lage den til selv.. Så det var litt nedtur for de da de åpnet den første luka også var den tom...Kunne bare se noe plastikk der.. Hehe, jeg har fiksa den nå da, så de får åpne på ny når de kommer hjem fra barnehage/skole. Også har de hver sin sjokoladekalender, 9 krones fra Rema.

Skrevet

Vi har fem sjokoladekalendere til 10 kr. Ungene synes det er litt morro at mamma og pappa også har :) Så åpner vi dem sammen, og koser oss.

Skrevet

Sønnen vår elsker lego, så det ble lego city kalendern her i huset :-)

Skrevet

Jul i svingen=) Stas å åpne til barne-tv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...