Gå til innhold

Kan jeg være....??


MammaTilToTette + spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel utrolig tidlig å tro noe som helst enda...Men har den siste uka følt meg litt som at jeg er gravid igjen..

Har hatt mye luft i magen,stølhet i magen,irritabel og trøtt...

Men hvis syklusen min er så stabil som jeg tror den er så hadde jeg eggløsning 22.november.

Er det da mulig at det er symptomer jeg kjenner nå, eller er det noe jeg innbiller meg...??

Så skal det sies at jeg merka det tidlig forrige svangerskap også,og testa positivt 4 dager før IKM...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å kjenne graviditets-symptomene omtrent på damme tid øi syklusen som deg. Så ja, det er mulig :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...