Gå til innhold

plutseli så hoven i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våkna opp etter middagshvilen og har fått det gedigne ansiktet :-o skikkelig føde ansikt med de svære leppan!

tenkte det var litt dårlig blodtilførsel eller noe, men ser jo enda ut som en ballong! er ikke stor fra før, eller plaget m vann.. er 29uker... blir litt redd. hadde sv.forgiftning sist m nr 1.

hatt proteiner i urin siden uke 20, men lavt bt, og som sagt ikke vann i kroppen... usj...

andre? ser jo ut som ei and :-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du hadde svangerskapsforgiftning med førstemann, vet du jo hva det er... Og hvor farlig det kan være. Ville dratt og fått sjekket blodtrykk og urin med det samme hvis jeg var deg! Ikke til å spøke med. Var sånn forrige gang jeg også, og ble sendt til sykehus med det samme.

Skrevet

enig med hun over meg her, skummle saker med den sv.skapsforgiftninga hadde også dette sist.

Har man hatt det i et svangerskap er risikoen for å få det igjen større, ta kontakt med føden å forlang blodtrykksjekk å urinsjekk.

Skrevet

Er enig i at det kan være greit å sjekke opp med tanke på tidligere sykdomshistorie.

Jeg har imidlertid samme "problem", hoven rundt øyne og utvisket kjeveben mv. Har ikke problemer med vann andre steder i kroppen. Så ikke bli for bekymret - behøver ikke være noe galt!

Skrevet

Hei.

Jeg føler meg også som en ballong i fjeset, merker det spesielt at brillene strammer i siden! Huff! Er generelt hoven ihele kroppen, 2-3 på ødemskalaen.. men har kun spor av prot og helt fint BT.. Mulig det bare er sånn hos noen uten at det er noe skummelt. Varierer litt fra dag til dag hvor digert det er også.. Har termin i morra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...