Gå til innhold

Har dere julekalender til deres 1 - 2 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har, åssen kalender har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke kalender til toåringen.

Skrevet

Ja både sjokolade og hjemmelagd gave kalender .

Han er 2 1/2 år .

Skrevet

22 mnd da hun fikk sin første bokstavkalender.

Skrevet

Min sønn er 18 mndr og skjønner nok ikke så mye av jula og greier. Vi har kjøpt Kalenderskrapelodd til alle så hver dag skraper lukene sammen.Han synes det er litt stas da å gjøre det samme som mamma og pappa. For pengene (hvis han vinner på sitt lodd) kjøper vi noe fint han trenger eller en leke. Skulle han vinne mye, går nok noe inn på sparekontoen hans.

Skrevet

Jeg hadde ikke det med førstemann. Han fikk julen etter fylte 2 år.

Nå derimot har vi det til minstemann på 1 1/2 -ikke fordi vi syntes det var nødvendig, men fordi storebror syntes det ble blodig urettferdig hvis ikke han og fikk ;-).

Skrevet

Glemte å svare på det andre spørsmålet ditt...

Vi har en sånn cars-kalender med en miniatyr-sjokolade. I går ga han den til broren sin, så får vi se om han får noen glede av den i dag da, hehe...

Skrevet

Min gutt på 18 mnd, har fått Cars-kalender m/sjokolade av tante. Han liker ikke sjokolade, så den gir han gladelig bort til mor ;-)

Regner med at det blir pakkekalender neste år...

Skrevet

Sønnen vår blir 3 i mars, han har fått sin første kalender i år, en helt vanlig sjokoladekalender fra Rema. Til neste år har jeg litt lyst å lage han en pakkekalender, siden han er over 3,5 år og har nok mer glede av en slik.

Skrevet

Lager tingkalender selv. 11-7-1 åringen deler alle sammen.

Idag fikk han en plasthest, Han er skikkelig hestegal slik som jentene. Han har holdt på den i hele dag og nå sover han med den!

Skrevet

jepp:) Får pakkekalender med småting i. Jeg synes julen er så koselig at det var rett før mini fikk i fjor også. Er nå 21mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...