Gå til innhold

hormonspiral

maysa 1979 ter 3 okt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dere cvondt etter at den ble tatt ut og hvor lang tid tok det før dere ble gravide og hadde dere en mens før dere satte igang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merka fint lite når hun fjerna den på meg, enda til at hun måtte langt inn å hente den fordi jeg har bakovervendt livmor å den hadde gjemt seg litt. ble gravid 1pp. :) hadde mens om en kan kalle 1 dag med litt blødning for mens da ;)

Skrevet

Ble lei av å gå og vente på legen som hadde aldri tid til meg, så mannen min fjernet hormonspiralen min en natt før vi skulle legge oss. Kjentes veldig rart ut i begynnelsen, og så kom noen rimelige sterke mensesmerter med det samme. Fikk mensen 2 dager etter (værte i bare 3 dager), og tre uker etter det fikk jeg en positiv graviditetstest-

Går ganske fort for det fleste har jeg hørt!

Skrevet

Gud hjelpe meg, jeg tar av meg hatten for deg som fikk mannen til å fjerne den......Selv klarer jeg ikke kjenne livmortappen en gang...den er så langt opp og bort...og jeg synes ikke det var noe behagelig når legen tok den ut heller...

Vel...jeg tok ut spiralen, fikk så etter 3 dager en blødning som varte i 3 dager...dette var ikke mens...Så fikk jeg mens 4 uker etter at jeg fjernet den, og da hadde jeg kraftige menssmerter. Nå er jeg i 1pp og hadde smerter og EL symptomer i mange dager...synes det virker som kroppen jobber med å venne seg til forandringene.. Er spent på hvor lang tid det tar å bli gravid.... Dette blir nr 3 for meg og begge de forrige kom i 1pp.

Skrevet

Flott at du tok opp spørsmålet - jeg skulle faktisk lage en tilsvarende tråd :-)

Tar ut hormonspiralen neste tirsdag!

Skrevet

Jeg hadde ikke noe spesielt vondt etter jeg tok den ut, og det var i hvert fall ikke vondt å ta den ut. Jeg hadde nettopp hatt noe a la mens før jeg tok den ut, så for meg kom mensen til samme tid ca 3 uker etterpå. Ble gravid i eggløsningsperioden etter det, og er nå 9+4. :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

tok ut hormonspiralen min 27 august, 29august fikk jeg en blødning som varte til 3 september. hadde mye små blødninger i september mnd. men fra siste blødning som var 17sep til 13okt hadde jeg 26dagers mellomrom. 13okt var siste mens å nå sitter jeg her med spira i magen å går inn i min 8uke nå :-) jeg regnet at etter uttak av spiral gikk jeg gjennom 2pp :-)

Skrevet

tusen takk for svar ..var ganske bekymret angående å bli gravid før første mens pga SA men nå har jo vi allerde begynt hadde da ikke tid til og finne kondomer og styr ..men vi får jo se hva som skjer ..jeg har aldri lagt merke till EL eller EL slim....så vi får se hvor fort det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...