DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jaaa, endelig.. Sambo ringte fra sjøen isted med en gla' melding isted. Vi sal på ferie i sommer (trodde faktisk ikke at vi hadde råd til det, siden jeg går hjemme..) Nå er jeg glad!! men.. "problemet" er at guttungen skal bli med som er 1 1/2 år. Vi er gankse berieste vi to, men vi har ALDRI vært på charter ferie og bamseklubben etc. så nå trenger jeg hjelp, hvor skal jeg starte.. må jo være barnevennlig, ikke steikende varmt, og at det kanskje går an å gjøre andre ting enn å bare ligge ved bassenget/stranda- litt opplevelse også. oen råd å komme med?
Rampongi Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Tja, tenker dere å reise i juli feks så er det jo rimelig varmt overalt da. Men de fleste sydenstedene har jo feks all inclusive og hoteller veldig tilpasset barnefamilier. Jeg hadde villa sett på sidene deres, som apollo.no, startour.no, solfaktor.no, ving.no osv.. Trur de fleste sidene har mulighet for å legge inn hva dere synes er viktig, som barnevenlighet, barnebasseng osv. Lykke til og god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå