Gå til innhold

Noen som har besvimt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Har lest at det nok ikke er farlig, men ubehagelig, det er ihvertfall sikkert! Hadde ikke för kommet meg på jobb för jeg nesten segnet om og måtte sitte i ti minutter på kontorgulvet för jeg klarte reise meg. TIl og med da slet jeg med synet, tok taxi hjem sporentreks! Er nok noe med at blodet ikke kommer seg til hodet tidsnok, men fryktelig ekkelt å miste kontrollen slik! noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det til vanlig, men mye verre når jeg er gravid. Har lært meg å leve med det.

Har svimt av en gang i dette svangerskapet, uansett er det utrolig tungvint å ha det slik. Må planlegge alt etter sitteplasser, stå i kø kan jeg bare glemme, eller å stå rett opp og ned.

Skrevet

har besvimt i mine tidligere sv.skap, det værste var vel på tusenfryd-bussen, sto ved barnevogna og plutselig var det som om jeg fikk rullgardiner foran øya, ikke noe behagelig å oppleve sånt.

det var første gangen. Opplevde det ganske ofte fra jeg var 10 uker til 20 uker på vei med to av guttene.

Nå er jeg 15 uker på vei har vært bittelitt svimmel men ikke i nærheten av å besvime og håper jeg slipper unna denne gangen : )

Man vet jo aldri når det skjer, kan fort oppstå farlige situasjoner.

Som f.eks i trapper...

håper du blir bedre snart : )

Skrevet

hei

jeg klarte å svime av på en julemesse. Datt rett i en nisseutstilling. He he. Hadde spist og drukket godt, og blodtrykket mitt er generelt bra (105/60-70). Var ganske varmt i rommet og mye folk, Følte meg bra dum, men fikk i alle fall nissen jeg så på billig ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...