Gå til innhold

Nyfodt paa flyreise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

er det noen som vet om det er en nedre grense for hvor gammel en baby maa vaer for aa ta en flyreise paa ca 2 1/2 time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet egentlig ikke, men mamman til kjæresten min tok fly med han da han bare var 10 dager.... dette er noen år siden da... men tror du ike trenger å vente så veldig lenge før du kan fly :-) Bare tips å amme når det går opp og ned så slipper baby å få vondt i øra :-)

Skrevet

Jeg lurer på om de må være 5 uker gamle... En venninne av meg skulle i hvert fall ut og fly med sin 4 uker gamle baby for et par år siden, og fikk beskjed på Gardermoen om at han egentlig var for liten. Men de fikk til slutt være med, mot at det var på eget ansvar tror jeg. Kanskje greit å sjekke med flyselskapet :)

Skrevet

Kommer nok ann på flyselskapet, men aller helst din trygghet. vi reiste med vår 7 uker gammel og ingen sa noe på det. men viktig å amme eller gi flaske, så lenge ungen svelger utlignes trykket. det som er viktig å huske på er at hvis flyturen er til utlandet må ungen ha eget identitetskort, pass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...