KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 og jeg ble ikke videre imponert :/ Men alt går i grisen
hippopotamus! Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Da må jeg være en kresen gris ( noe jeg faktisk er). Syns den er direkte vond, og absolutt ikke spisenes
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Ja, ble skuffa:( Hørt at den skal være sååå god... :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå