♥♥ M ♥♥ Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 http://christinesinterior.blogspot.com/2009/11/tffe-tintin.html Han er bare så herlig :-) Stolt av lille Tintin
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Så søt han var ) Jeg er så langt fra noen hundekjenner som man kommer så jeg må spørre hva slags rase han er og om han blir mye større )
♥♥ M ♥♥ Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Hihi, det er en dverg Pinscher.. Han er 3 mndr, så blir nok dobbelt så stor vil jeg anta. er bare 1,6 kg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå