Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Siden Køhn nå står fram med kvinnelig samboer, uten at hun utdyper det noe særlig, betyr det at vi har hatt lesbisk biskop i Norge? Om så, hadde hun blitt biskop den gang da, hvis hun hadde vært åpen om sin legning? Og er det riktig å ta en sånn stilling uten å være åpen om noe sånt? http://www.dagbladet.no/2009/11/27/magasinet/samliv/relasjoner/9232345/
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Var ikke hu åpen om sin legning når hun var biskop da? Har aldri hørt noe annet en at hun har vært lesbisk.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg kan ikke huske å ha hørt noe om det. Men kanskje jeg er helt fjern? HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Er hun lesbisk så er jeg veldig glad for at hun har funnet ei å dele livet sitt med på sine eldre dager. Hun har jo levd alene i VELDIG mange år, og det kan være ensomt. I et samfunn hvor ens legning ville være uten betydning når man avgjør hvem som skal få jobben, så kunne hun gjerne fortalt det hvis hun ønsket. Men det er ingen regel som sier at man må gi arbeidsgiver full oversikt over ens privatliv når en søker jobb. Tror hun gjorde en god jobb som biskop, og jeg tror hun sender gode og riktige signaler ved å gå ut i dagbladet, selv om hun ikke er veldig direkte...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Da hun var biskop var hun positiv til homofile, og hadde mange meninger som kunne oppfattes som "kontroversielle" i kirkelige kretser, men hun gikk aldri selv ut som homofil, eller kommenterte privatlivet sitt på andre måter...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 men alle har likevel "visst" uten at det har blitt sagt offentlig på noen måte at hun er lesbisk.. Fantastisk dame!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå