Gå til innhold

svineinfluensavaksina

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikker mange av barna her som har fått vaksinen her nå:

fikk de noen bivirkinger?

sønnen min fikk litt feber etter vaksine men gikk fort over,nå 3 dager etter har han fått et stort rødt merke/kul der de stakk sprøyta...fikk jeg også og det var jo så vondt,håper ikke han får så vondt i armen sin stakar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi reagerte ikke i det hele tatt. Hadde nesten ventet det, da hun har reagert på absolutt ALT av vaksiner.. men ikke denne :)

Skrevet

Gutten min på 22 mndr fikk ingen bivirkninger og jeg hadde også forventet bivirkning i og med at han alltid har fått feber og blitt utilpass av de andre vaksinene.

Skrevet

minstejenta her på 17 mnd var en av de uheldige og fikk en kraftig reaksjon. 5 min etter sprøyta var tatt så knakk hun sammen og holdt seg til magen og begynte å rulle bortover gulvet i smertehyl. bærte henne i 1 time på venterommet hvor hun hylte av smerte. så besvimte hun på venterommet. var helt forferdelig. når vi etter to timer omsider kunne dras hjem fortsatte hun å hyle hele kvelden til hun omsider sovnet av utmattelse midt på stuegulvet. sov da frem til 12 om natta før det var på igjen hylte til og fra sammenhengende til 4 neste dag. hadde forferdelige smerter i 1 døgn. var i kontakt med lege og fikk beskjed om at det var registrert noen få tilfeller med samme reaksjoner. enorme magesmerter var blitt registrert på små barn. så vi har ikke turt å ta vaksinen på storesøster eller oss selv. var ett helt forferdelig døgn. hun var apatisk og i store smerter og fikk ikke i henne hverken mat eller drikke i ett døgn. ikke noe feber eller noe sånt. men etter ett døgn var hun normal igjen bare veldig sliten og slapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...