Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Idag var det tid for ordinær ultralyd, og da viste det seg at det er ei lita tulle i magen min:) har hele denne tiden trodd at det var en liten gutt der inne, så nå blir det total omstilling i hjernen min! hehe... Men alt var perfekt, så det har ingenting å si hvilken kjønn det ble:) Overlykkelig!!
:) :) :) Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Så bra Hvor mange uker er du i dag? Jeg skal på ultralyd, men da jeg knappe 17uker, lurer på om det går an å se kjønn da, eller om jeg burde vente til evnt. uke 18-19.
1baby,og 1 spire Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Så koselig,gleder meg så masse selv til min ultralyd.Er en helt utrolig opplevelse. Koselig da med ei litta prinsesse.
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 Er 18+1 idag :) Ja, det var helt utrolig! Første gang vi fikk høre hjertelyden, så det var ekstra spesielt:) Har hatt et konstant smil om munnen i hele dag!
GuttemammaTilTo Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 gratulerer så masse med ei lita tulle i magen!!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Hei ! vi skal å på ul i dag! men ikke før halv 3.. usj .. kl går så sakte.. e nu bare 14 uke men æ bli ekstra følgt opp nu.. men glææde mæ!! skal ikke vite kjønn den her gangen da! men æ trur det e en liten gutt til!
Ladybug~N&E Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 gratulerer med jentebaby;) samme her;) var til ultralyd i går og fikk vite det mest sannsynlig var ei jente. jeg har hele tiden trodd det har vært gutt for det føles slik ut! har store problemer med å omtale babyen i magen som noe annet enn han! total omstilling for alle da vi alle har vært sååå sikre på gutt!!
Brenda med 2 ute Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Har termin i starten av mai å må vente heeelt til 19+4 før jeg får komme på ultralyd... må vente så lenge joooo. Æsj...Nå er det heldigvis bare en uke igjen=) Håper for alt i verden at alt er bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå