Gå til innhold

Flere som nyser og nyser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ble gravid har jeg nyst minst 15 ganger om dagen, og har tett og rennende nese. Tyr nå til saltvannsoppløsning, men hjelper lite. Noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har desverre ikke noen råd å komme med, men vil bare si at du er ikke den eneste. :/ Her nyses og snørres det om en annen og i dag har jeg begynt å renne på øynene også. Det eneste jeg vet er at jeg ikke er syk, så det er ikke det.

Gi gjerne en lyd om du får noen gode råd. :)

Skrevet

Me too!!!!

Nyser og nyser, hva skjer med det?

Skrevet

Har hørt t akkunpunktur hjelper i de mest ekstreme tilfellene.. Som det virker som du har.. :P

Jeg nyser ofte, og har veldig tett nese om morgenen.

Haha, livredd for at folk tror jeg har svine når jeg nyser konstant.. :P

Skrevet

heji heji...

jeg også nyser og nyser. Alltid tett i nesten. Jeg har astma i tillegg så jeg klarer ikke være tett i nesen. Jeg tar nesespray flere ganger om dagen selv om det ikke er bra, men ingenting annet hjelper. Holder på å bli gal. Men godt at jeg ikke er den eneste...

Skrevet

Jeg nyser også 10-15 ganger om dagen etter at jeg ble gravid. Men jeg er heldigvis ikke tett i nesa fordet.

Skrevet

haha, da er vi fler...nyser utallige ganger om dagen etter jeg ble gravid... skikkelig tett i nesa åp morran og kvelden også, men er jo ikke syk... =P plagsomme greier... :( har desverre ikke noen tips ::(

Skrevet

Jeg nyser også utallige ganger om dagen, men jeg er heldigvis ikke tett i nesa! Et par snufs etter hvert nys, og nesa er helt fin igjen :-)

Skrevet

hehe så rart. Nyser flere ganger etter hverandre nesten hver dag.

helt merkelig:) er dette også en gravidgreie da?

er ikke tett i nesen heller..

Skrevet

Hihi. Jeg begynte rundt uke 13, og er nå i uke 16. Jeg nyser og nyser.. og er forkjøla! Rinox nesespray skal være helt ufarlig for gravide, den bruker jeg:)

Skrevet

hehe, jeg henger meg også på denne tråden! nyser og nyser og nyser og nyser.... :S

Skrevet

jeg har nyst ca 10-20 ganger per dag siden uke 7 ca...tett i nesen er jeg også. er vel noe med at disse hormonene påvirker slimhinnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...