Gjest Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Vesla er bare fem mnd gammel og jeg har jo nok melk til henne, men hun er så veldig aktiv. Er det grunn til å begynne med grøt tro?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Det er jo ikke skadelig å gi grøt så lenge man følger "anbefalt fremgangsmåte", men så lenge hun sover godt og legger fint på seg er det jo ikke nødvendig ) Vi begynte rett før 6mnd fordi han da plutselig begynte å våkne oftere på natta.
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Det er det. Jeg lurer på om hun har begynt å legge litt lite på seg, men hun sover jo godt og er fornøyd. Vesla har ikke bollekinn lengre, he he.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Stikk innom på hs for en ekstra veiing så ser du hvordan hun ligger an. Jeg merker jeg kan bli litt nevrotisk på om ungene legger for mye/for lite/nok på seg så jeg har tatt meg i å tro at de ser tynnere/tykkere ut, uten at de er det også, hehe. Men uansett - er hun 5mnd så er det jo ikke så mye å bytte på om du begynner nå eller ved 6mnd som anbefalt, så uansett hva du gjør så gjør du jo ikke noe galt. Jeg begynte ved 4,5mnd med eldste )
Gjest Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Du sier noe der. Jeg husker jeg dro heseblesende til hs en gang med eldstemann og var overbevist om han holdt på å sulte i hjel fordi han spiste hele tiden. Den lille rakkeren hadde lagt på seg 600 gram på ei uke og hadde visst bare ekstremutgaven av økedøgn på gang. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå