Gå til innhold

jeg trenger hjelp!!!hehe..alvorlig mye:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg MÅ fortelle familie IKVELD hva jeg ønsker meg til jul, og jeg hakke snøring på hva jeg kan si!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe du samler på du kan ønske deg deler til?

Noe du trenger?

Noe du har lyst å kose deg med?

Min ønskeliste er som følger:

Flere deler til kaffeservise

Flere dessertasjetter/fat

Ny stekepanne

Rotmoser (trenger det bare noen få ganger i året og glemmer alltid at jeg ikke har)

Gavekort til klær og undertøy (ønsker undertøy av mannen, har jo bare ammebh'r som passer for tiden)

Egenpleie er alltid en sikker vinner enten det er en håndkrem eller time til massasje :o)

Ja, forresten - god kosepysjamas!

Skrevet

er liksom ikke NOE jeg kommer på.føler ikke jeg trenger noe, ikke lyst på noe spesielt ( kommer sikkert på noe ETTER jul..)

eneste jeg har ønsket meg er en god kosepysjamas jeg også :) hehe

deler til serviset mitt får jeg :S

er det "dumt" å feks ønske seg noen puter til sofa osv...? men jeg må komme med flere ting...søren as..kravstor familie . lol

Skrevet

Gavekort?! Så kan du kjøpe deg noe når du trenger det.. Gavekort på en interiørbutikk eller noe?

Skrevet

Gavekort er fint da :o) Så lenge det er noe noen ønsker seg er det ikke en mindreverdig gave syns jeg. Sten&strømgavekort er jo genialt om du har et sånt senter i nærheten - da kan du jo bruke det til "altslags" :o) Eller må det være en ting?

Skrevet

har ønsket meg gavekort flere ganger, altså ikke for å være frekk, men tante ++ kan visst være..tja ..pripne? de sier at gavekort ikke er noe man gir til folk. litt irriterende for det hadde vært kjekt :)

hehe jeg ønsker meg nintendo wii men det tør jeg ikke ønske meg så..!!

:)

Skrevet

Du har min størst sympati for akkurat slik bruker jeg også å ha det... Derfor har jeg notert på mobilen helt siden i sommer hva jeg ønsker meg/oss.

Min ønskeliste er som følger i år:

haha rotstapper her å

kakespader

julepynt (glasskuler til juletre og hjemmelaget julepynt)

bestikk som jeg samler på

små litersmål

bordskåner i silikon

sokker

sjokoladefontene (genialt til familieselskap)

magnettavle

brødformer

flanell sengesett (så et kjempe fint med Flåklype Grand Prix)

dvd med greys eller en annen serie du ser på

bøker

festivalbillet

gavekort på middag

evt gavekort på Bohus etc for ting til hus

Noen som strikker? Da må du få de til å strikke deg kule pulsvarmere med ei kul lue til evt ei kofte etc.

Noe for enhver pengbok litt dyrt og litt billig. Var det litt hjelp i det?

Skrevet

Hvorfor ikke? Det er jo genialt. Jeg ønsker meg en wii selv jeg, med sånn treningspakke :-)

De kan jo kanskje spleise.

Skrevet

Haha, pripne tanter liker vel ikke denslags, nei :oD

Det er ikke noen konserter eller liknende du vet om som du kunne tenkt deg å se heller?

Eller du får ta deg turen til nærmeste interiørbutikk (på nett siden du har kort frist) og velge deg ut noen puter eller annet stæsj du kan nevne :o)

Lanterne til å ha på trappa? Håndstrikket/laget noe - her pleier jeg å være flink til å utnytte svigermor, hirrhirr.

Kjekt (om enn litt enerverende) med luksusproblemer, hehe :oD

Skrevet

dere er flinke :)

takk for sympatien! merker at det trengs. Heh... hehehe den dagen jeg ser noen av de strikke....

mener dere at jeg skal tørre å ønske meg wii altså ? hehe... i MINE øyne er jo det en dyr gave iallfall...

Skrevet

jeg har aldri tid føler jeg, til å se på noe slikt. Hehe.

men det jeg skrev til hun nå, var..puter til sofa.lyse. lysestaker,litt store.i "sølvaktig". nintendo wii. evt gavekort på sko osv :) var det teit? heh

Skrevet

og på slutten , blir fornøyd uansett så :) klem

hehe.. rar familie jeg har..... huff..... ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...