PAVEEL Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Hehe, betaler jo bare 6% i skatt av den jeg, men men, allting monner:D
Holly❄️ Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 Normalt den 20, men i desember kommer OS den 11. Jeg betaler ca 14%, så er jo littegrann mer
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 bare nysgjerrig- hva er OS? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå