2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Har kjøpt ecco sine goretex vintersko, men idag fikk vi beskjed fra barnehagen at disse var for små fordi han var iskald i beina. MEN de er ikke for små, har tatt ut sålen og målt, de er 1 1/2 - 2 cm for store.. Så skal ned å klage på de i morgen...trudde dette skulle være gode vintersko jeg? Men hva har dere til barna, og er de varme?
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har også et par ecco goretex sko til jenta mi som hun har brukt mye i høst. Men jeg synes de virker "tynne" og har også opplevd at hun blir kald på føttene. Vi har nå kjøpt et par viking goretex til å bruke når det er ordentlig kaldt. Har også hørt at kavat skal være bra når det er kaldt. Til våte dager har hun viking thermo cherrox.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Nå kjøpte jeg dockboot, han hadde vært ute lengre før han klagte på kalde føtter i går. Så idag har jeg to par med ullsokker oppi og håper det er enda bedre;) Hadde viking sine goretex i fjor..er tydelivis mye bedre de ja:) Skal aldri kjøpe ecco sko igjen:S
Marius og Jonas! Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har kjøpt Skofus (Skoringen sitt eget merke), og lagt oppi ekstra ullsåler. Så med strømpebukse og tynne ullsokker så går det veldig bra! Iallefall så langt, men så har det jo heller ikke vært så veldig kaldt i vinter.....
Mamamam Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Samme erfaring her, Ecco sine blir for kalde. Bruker Viking isteden nå
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Har god erfaring med Ecco jeg da, men er man mye stillesittende ute blir man fort kald, samme om man har "feil" type sokker inni. Har kjøpt Kamik-sko til de kaldeste, samt de bløteste, dagene til jenta vår, er fornøyd med den kombinasjonen. Skal sies at jenta er veldig varm av seg da, så mulig derfor hun ikke blir så kald i skoene. Går alltid barbeint hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå