Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Ja, vises godt å jeg er ikke halveis ennå.
Candy girrrl Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Veldig mange sier de blir større for hver gang. Gjelder ikke meg. Født 4 barn tett. La minst på meg med nummer 4. Gikk opp 9 kg og når jeg var 6 måneder på vei kunne jeg være ute blant folk og de så det ikke. Magen har kommet samtidig alle 4 gangene.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Nei. Gikk ikke opp noe i siste svangerskap. Magen vistes fra 6.mnd.
Sånn kan det gå Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Det gjorde ikke det på meg. Jeg fikk seint mage med alle 8. Ved 20 uker kunne man se litt mage om jeg var naken eller veldig lettkledt, mens utenpå vanlige klær kunne magen ikke sees før ved 30 uker.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Det er vel like individuelt som størrelsen på fullgått gravidmage fra kvinne til kvinne. Og kanskje svangerskap til svangerskap! De to første gangene har jeg fått mage veldig tidlig. Og hadde DIGER mage begge gangene. Fra uke 20 kommenterte "alle" at jeg var stor og ukjente spurte om terminen var rett rundt hjørnet! Denne gangen (3.) har jeg også fått mage forholdsvis tidlig, men ikke like tidlig, og ikke like stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå