Gå til innhold

hva kjøper dere til deres mann i julegave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jeg også! Men så gikk jeg inn på cdon.com og så hvilke serier de hadde der. Så jeg endte opp med å kjøpe alle 4 sesongene av My name is Earl;)

Skrevet

Langrennski fra meg.

Fra gutta vet jeg ikke enda, skinnhansker, toalettmappe eller en bok..

Skrevet

Han får billetter til Metallica konsert =)

Skrevet

i år får han ny klokke :)

Skrevet

I år blir det ny mobil pga den gamle henger så vidt sammens etter et fall en etasje ned :-)

Skrevet

Han har stor bursdag rett flr jul, da får han carvingpakke av med og hjelm + skibriller hos gutta.

Til jul blir det nok slalom outfit.

Skrevet

Mannen min tror jeg skal få barbermaskin

Skrevet

Min får også barbermaskin, litt i egen interesse, forhåpentligvis får jeg nybarbert mann litt oftere:)

Han fikk ps3 spill (fullt rock band med spill) til bursdag for noen dager siden, så han har nok ikke noe imot en litt mer fornuftig gave til jul...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Forhåpentligvis ingenting. Vi har kjøpt oss nytt hus, og flytter på nyåret så igrunn skal vi spinke der vi spinke kan :) Men vi har lekt med tanken på å kjøpe en nintendo wii til hele familien, og thats it. Vi får så mye av andre at det ikke er no krise :)

Skrevet

Vi trenger å sprite opp sexlivet litt, så vi kjøper erotiske julegaver til hverandre som vi åpner når vi kommer hjem fra besteforeldre på kvelden julaften. Veldig spent på hva som dukker opp da vi ikke er veldig bevandret i den type butikker noen av oss ;)

Skrevet

Vi skal heller ikke gi hverandre noe til jul i år. Er i en situasjon hvor mannen min forsatt bor i utlandet, så vi bruker nok penger på å få kunne være sammen. Så har bestemt at i år blir det ingen gaver da flybilletten min nedover kostet så mye + utgiftene vi har på den nye leiligheten vår her i Norge + navnefesten til sønnen vår. Vi får nok av alle andre, så vi lider ingen nød.

Amy_de, er godt tiltak :)

Skrevet

Lerret med bilde av ungene. Linse til kamera og ny kontorstol. Weee jeg er skikkelig romantisk! Hehe, men tror ikke han bryr seg større for dette er ting han har lyst på.

Skrevet

i år får kjæresten min :

(tidligere samboeren min men vi har hatt en vanskelig år så me bor ikke ilag lengre)

julesokke me navn på (det får omtrent alle jeg kjenner av meg i år hehe) som er fylt me masse god sjokoalde som jeg kjøpe i tyskland i en eksklusiv sjokolade butikk (han elsker sjokoalde) massasje olje, glidemiddel :P body paint me sjokolade smak. tror nok han blir fornøyd me den. han får gjerne en litt mer fornuftig gave i tillegg fra snuppa vår :)

Skrevet

Mannen får en litt kjedelig gave fra meg i år, men vi kjøpte oss laptop tidligere i år, og ble enige om å kutte litt på julegavene. Han får genser og ipod beskyttelse (sånn til å ha utenpå ipod så den skal holde seg fin) Av datteren vår får han en cd og en dusjsåpe.

Han blir 30 i begynnelsen av januar og da får han gavekort på parahangliding og radioresepsjonen t-skjorte.

Skrevet

Vurderte dykkekurs men tror ikke han rekker det før turen han skal på i januar. Ellers tok vi helt av på presanger i fjor, så i år tror jeg det blir forholdsvis enkelt. Fiskestang, ny linse til kamera, kanskje WI også (mest for min skyld, hehe), noe safarigreier, nye solbriller og sikkert et spill og en dvd av noe slag. Kunne godt tenkt meg noe som var litt mer "romantisk" men kommer liksom ikke på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...