Gå til innhold

Noen som angrer på at de la inn dren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i vurderingsfasen,men har bare 3 dage på å bestemme oss...

I tillegg er jr bare 1år og 3mnd, men er veldig plaget av gjentatte ørebetennelser.

Vil gjerne høre hva deres erfaringer er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk dren når jeg var liten, og det var en lettelse! Slapp å ha så mye vondt, det var rett og slett befriende!

Men jeg fikk det når jeg var 5 år da.. Kansje det er litt annerledes når han er så liten?

Skrevet

Vi har ett drenbarn, og håper på et til... Eldste fikk dren på begge ører når hun var ca 15 mnd, har vært MYE plaget med ørene og pga at hun i tillegg er døv på et øre var det viktig å holde hørselen optimal på det hørende øret. Inngrepet er fort gjort (selv om det er skummelt å legge så små i narkose- men de er jo som regel våkne igjen etter en liten halvtime), og det er lite vedlikehold. Bading kan fint gjennomføres med øreplugger. Og ikke minst; hun er feber- og smertefri under ørebetennelsene! Og væske dreneres ut så hun slipper å slite med nedsatt hørsel i ukevis etter hver gang.

Lillemor er 17 mnd nå, og skal inn til vurdering neste uke. Jeg håper og tror at hun også får dren, så hun slipper flere lange netter med hyling, smerter og høy feber som ikke engang paracet tar. Hun har sprukket trommehinna tre eller fire ganger siden påske, og jeg har ikke tall på penicillinkurer og legebesøk som følge av ørebetennelser og høy feber. For ikke å snakke om legevaktturer når hun har blitt dårlig på helg. Og så går hun ukevis med nedsatt hørsel etterpå pga vann i mellomøret. Neppe bra for språkutviklingen på sikt heller...

Så nei, vi angrer ikke et sekund på drenene til storemor, og kommer til å ta i mot med åpne armer til lille! Får hun ikke dren blir jeg harm, rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...