Mamman87 Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hehe.. Tar ikke sjansen på å tygge feil her..
cicamica Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 haha.. det lurte jeg å på.. men det er den gule/hvite... men jeg tok ikke den.. for den smakte så ekkelt at jeg bare brekte meg=)
Bippe77 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Det er den største hvite av dem... jeg likte den heller ikke, men etter noen dager gikk det bedre.... Så hold ut de første ekle gangene så går det seg til!
Mamman87 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 Hehe, akkurat spist den nå.. Fyttigrisen, tror jeg dropper de etterhvert.. Var jeg ikke kvalm fra før, så er jeg ihvertfall det nå!
rachelmor Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 off ja.. noen dager klare eg og ta den og andre ikkje... må altid ha noe juce eller biola og svelge ned med... da forsvinner smaken.. men den henger seg jo fast i tenna å alt... men men,,, er jo får babysen eg teke den,,,hehe
Mamman87 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2009 Hehe ja jeg får bare prøve å holde ut litt til med den
cicamica Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 slik jeg kunne regne meg til, så er det kalsium tabletten. Å det får du i deg uansett, 3 osteskiver eller 3 glass lettmelk.
Mamman87 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2009 Hehe, da tror jeg nesten jeg går for den osten istedenfor..
Bippe77 Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Tror ikke det bare er kalsium... er vel andre mineraler også.... jeg fikk ihvertfall beskjed av min lege å ta ekstra med kalk i tillegg til kostholdet nå som jeg venter nr 2... sånn for ikke å tømme mine egne lager helt... kan jo være greit om man tenker på sin egen alderdom... benskjørhet osv.... men hold ut noen dager og ha drikke ved siden av... jeg tar selv c-vitamin brusetablett ved siden av... da går det greit!
swirly Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Er den hvite og mitt tips for å ikke brekke seg, tygg den med en c-vitamin med appelsinsmak, gjemmer smaken, i allefall noe.. og ha masse vann til og svelge alle med.. for smaken gnir over på de andre også.. hater de tablettene..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 ooops!! Jeg tok alle tablettene i munnen samtidig og svelgte det ned med vann....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Gjör ikke noe om man selger alle med vann, selvom en er tyggetabl.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Jeg svelger også alle sammen, deler den store hvite i 2 å svelger. klarer ikke å tygge den.
Mamman til Joachim Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Står ingen ting på min pakke om at noen av tabettene skal tygges. Hvor har dere det fra?
MVH Skrevet 18. desember 2009 #15 Skrevet 18. desember 2009 Hei, jeg jobber i Lifeline Care og kan "berolige" alle med at ingen av tablettene MÅ tygges. Den store hvite (som inneholder makromineraler) KAN tygges for de som foretrekker det, men kroppen utnytter virkestoffene like godt om man svelger den hel. Jeg kan også informere om at vi har forminsket tablettene så de skal være lettere å svelge. Lykke til! MVH Marianne Vigtel Hølland Lifeline Care
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå